VYRESENO [WAS: nekonecne dlouho bezici vytvareni initrd]

Neděle Leden 30 01:35:52 CET 2011

On Sat, 29 Jan 2011, Zdenek Kaminski wrote:

> Bylo to ono. Nekdo mi pod rukama odmapoval oddily na diskovem poli a
> nerekl mi o tom. Hmm, jeste si prectu nekde neco o tom, jak to pak rici
> systemu, aby nebylo treba restartu...

A to se pak to diskové pole ani nenamáhalo vrátit nějakou chybu, když na
to někdo přistupoval? Zajímavé.

Bez restartu by to odstranit jít v principu mělo. V krajním případě by
mělo jít to zamrzlé /dev/dm-X odstřelit přímo pomocí dmsetup a pak odpojit
/dev/sdX, ze kterých bylo složeno (přes jejich delete v /sys).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /