Virtualizace notebooku

Petr Baláš petr na balas.cz
Pondělí Červenec 11 09:58:52 CEST 2011

Kupodivu dnes už víceméně totéž umí i přímo Windows - Záloha, celý stav
systému pro obnovu v případe kritického selhání. Nevím jak moc to zvládá
obnovit na jiný HW (ale mám otestovanou obnovu serveru s HP SCSI RAID
řadičem na úplně obyčejné PC - jen se u toho PC musí nastavit disky
jako IDE :-), přinejhorším připojit disk, v registry povolit drivery pro řadiče
disků a jedééém)

A abych nebyl úplně offtopic - totéž pro Linux se jmenuje Mondo Rescue
http://www.mondorescue.org/ a je to zcela geniální věc, instaluji s ní nové
routery :-)

Petr