Asterisk po aktualizacii nenastartuje

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pondělí Červenec 11 10:10:32 CEST 2011

Zdravim,

mam Debian Lenny a na nom asterisk. Do dnesneho dna bolo vsetko ok, vysla
bezpecnostna aktualizacia 1.4.21.2~dfsg-3+lenny3, tak som aktualizoval...
A od tejto chvile Asterisk proste nenabehne, nikde ziadna chyba, logy
mlcia, proste nic. Vo /var/run/asterisk sa vytvori asterisk.pid, ale taky
proces neexistuje. Neviete niekto poradit, co s tym? Existuje niekde
archiv starych deb balikov? Skusil by som to vratit do povodneho stavu,
ale nemozem najst predoslu verziu baliku :(

Tak som este skusil spustit priamo /usr/sbin/asterisk -vvv a posledne, na
com to skonci, je:

/usr/sbin/asterisk: symbol lookup error:
/usr/lib/asterisk/modules/chan_sip.so: undefined symbol: ast_str_strlen

Predpokladam, ze toto je na bugreport.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel