prepis From: a sendmail.cf

Zdenek Kaminski zdenek na kaminski.cz
Úterý Červenec 12 15:41:57 CEST 2011

Dobry den,

 v konfiguraci sendmailu mame v /etc/aliases

helpdesk na nase_firma.cz: lokalni_uzivatel,helpdesk na druha_firma.cz

Na tento alias chodi nejake pozadavky z adresy <cokoliv>@cizi_firma.cz a
ty jsou doruceny lokalnimu uzivateli a zaroven preposlany na
helpdesk na druha_firma.cz

Ja bych ted potreboval do konfigurace sendmailu pridat pravidlo, ktere mi
prepise v onom preposilanem mailu v hlavicce From ono
<cokoliv>@cizi_firma.cz na helpdesk na nase_firma.cz. Je vhodne zachovat
hlavicku Reply-To:

Letmym pohledem do sendmail-doc a na stranky sendmailu vidim, resp.
nevidim zadne makro, ktere by mi toto elegantne umoznovalo pro konkretni
adresy.

Najde se nejaka dobra duse, ktera mi prozradi sve know-how a nebo me
nakopne rovnou do spravneho oddilu v sendmail.cf?

Nebo si budu muset nastudovat knizku z O'Reilly, coz fakt nechci...
Sendmail.cf jsem uz upravoval jednou a davno. Slo to, byl to ale porod.
Podruhe to dobrovolne podstupovat fakt nechci.

Proc ta cela saskarna? Totiz cizi_firma.cz ma SPF zaznam, a druha_firma.cz
toto kontroluje. Preposlany mail pak pochopitelne odmitne. Pridat SPF
zaznam pro nas mailserver cizi_firma samozrejme neudela a white-list u
druha_firma.cz nakonfigurovat nejde :-(

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...