Router pre DD-WRT?

Dusan Msk msk.conf na gmail.com
Pondělí Červenec 18 11:02:46 CEST 2011

Ahoj.

Nedavno som kupil D-Link DIR-600 a nasadil na neho DD-WRT. Uvedomujuc si
cenovu kategoriu tohoto zariadenia som po konfiguracii urobil zalohu
nvram pre pripad, ze by zariadenie nahle umrelo, aby som mohol rychlo
vymenit kus za kus bez zdrzovania s opatovnou konfiguraciou.

A tak sa aj po burke minuly tyzden stalo, routeru umreli 2 ethernet porty.
Nadsene som z alzy nechal doniest druhy kus a nastal problem - na pohlad
identicke krabicky odlisoval maly detail - cislo revizie na nalepke zo spodu
routeru. Stary router B1, novy B5. Problem bol, ze toto sa nedalo
nijak dopredu zistit. Samozrejme B5 je uplne iny kus hw a dd-wrt je na tejto
revizii unsupported.

Z uvedeneho vyplyvaju 2 otazky:

  1. Nema niekto z Vas tip na nejaky wifi router, na ktorom rozchodim dd-wrt
a je predpoklad, ze ho vyrobca bude este nejaky cas bez neustalych
nezmyselnych zmien hw dodavat?
  2. Netusite, ako je to so zalohami NVRAM z dd-wrt, co sa tyka
prenositelnosti? Je mozne tento backup prenasat medzi roznymi modelmi? (
osobne nepredpokladam bohuzial )

Diky.

--
Dusan