WEBbovy server pro mnoho domen - WEBhosting

alstar alstar na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 21 09:38:25 CEST 2011

Dne 20.7.2011 16:13, Martin Och napsal(a):
> [...]
Zdravim.
Myslim si ze to odpoved na dotaz je. Jesli jsem to dobre pochopil, tak
dotaz znel jestli existuje zpusob jak se efektivne starat o webserver s
tim, ze bude zaroven kladen duraz na bezpecnost... Diky uvedenemu
nastroji se administrator nestara prakticky o nic. Jen vse naklika a
uvedeny system jiz za nej vygeneruje takove konfigurace, ktere by mely
dbat i na bezpecnost serveru a na to, aby si uzivatele vzajemne nic
nesmazali. Tzn. nastavi napr. spravne PHP promenne OPEN_BASEDIR, spravna
prava u souboru... Osobne mam s timto systemem dobre zkusenosti a
nesetkal jsem se jeste s tim, ze by nekdo nekomu neco smazal... Popravde
si ani nedokazi predstavit, ze bych mel pro 500 webu hlidat veskere
parametry osobne a rucne je nastavovat v konfiguracnich souborech
apache, php... nebo ze bych pro kazdy web zvlast instalovat nejaky
virtual hosting, jak zde padaly navrhy. Pokud se ma jednat o standardni
webserver, sel by to tohoto reseni. Pokud se ma ale jednat napr. o
vzdaleny intranet, kde jsou citlive informace klientu, pak bych sel
mozna cestou tech virtualnich serveru, ale nechal bych si to dobre
zaplatit, protoze by mi tim dost vzrostla rezie na administraci serveru
(monitoring...).