Jak přenést "debconf" na jiný počítač?

Petr Qaxi Klíma qaxi na seznam.cz
Úterý Červenec 26 10:43:19 CEST 2011

Ahoj,

mám ve firmě cca 100 Ubuntu desktopů a neustále řeším následující problém:

potřebuji nainstalovat na všechny počítače např: ocsinventory-agent
Tento balík potřebuje pro základní fungování alespoň dva parametry:
     metoda inventarizace: http
     jméno serveru: ocsi.example.com

Pokud balík instaluji interaktivně tak se mne na parametry vyptá, to je
v pořádku.

Zatím jsem však nepřišel na to jak balík "předkonfigurovat" aby se dal
nainstalovat neinteraktivně.

Vím, že přes cluster ssh mohu pracovat na všech strojích zároveň, ale
neni to ono. Navíc máme směnný provoz ...

Idea je následující:
     vytvořím si "předkonfiguraci" (asi soubor ???) který
(přidám/spustím v) do balíku nasefirma-20110726-1.deb (ten je všude
nainstalovaný a všude je rozběháno unattended-updates)
     ten samý balík bude mít jako závislost ocsinventory-agent

tzn. při nejbližším updatu se balík nasefirma nainstaluje a s ním jeho
závislost ocsinventory-agent

Máte s tímto někdo zkušenosti?

--

       Petr Klíma