Reverzne SSH [VYRIESENE]

Úterý Červenec 26 18:13:45 CEST 2011

On Tue, 26 Jul 2011, Martin Tiršel wrote:

> Pri vytvarani tunelu parameter -g nehral ziadnu rolu, musel som upravit
> sshd_config a GateWayPorts dal na clientspecified, potom to bolo ok a aj
> bez -g bol naviazany na 192.168.1.6 a nie na loopback.

Aha... nedával jsem pozor a pořádně se nepodíval, že problém je na
serveru. Omlouvám se. To, co jsem psal, platí na klientovi (pro local
forwarding). Na serveru (pro remote forwarding) se to řídí kombinací
nastavení serverového GatewayPorts a adresy požadované klientem (kterou
lze specifikovat jako první element v -R).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /