Dotaz na spawn

Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Čtvrtek Červenec 28 07:44:27 CEST 2011

Jak jsem psal, potrebuji spawn, ktery spolupracuje s expect (vytvoreni
dalsi session a odchytavani vystupu):
"spawn creates a session with a program or remote device that Expect can
manage. Spawned sessions can be automated using other Expect commands"
V balicku s expect neni, v tcl/tk, coz je zavislost pro expect take ne.
Prekvapilo me, ze zrejme vsechny skripty na internetu predpokladaji, ze
je jiz nainstalovan, ale ja ho nainstalovan v CentOS 5.6 nemam a proste
nemuzu najit, v jakem balicku pro CentOS je. Sice existuje nejaky spawn
v postfixu, ale to je zrejme neco uplne jineho. Jiny spawn nez ten z
postfixu mi "yum provides */spawn" nenajde.
Dekuji
Martin Hankovec