Whois CZ domen

Pavel linux na argonet.cz
Čtvrtek Červenec 28 13:47:36 CEST 2011

Dobry den,

resim tu script na overovani domen a narazil jsem na drobny problem,
potrebuji rychle zjistit datum registrace domeny, u ktere nejsem
majitelem, ani ji nemam ve sprave, coz muj registrator neumoznuje.
Nepotrebuji jine udaje, jen datum registrace a hledam zpusob kde se
dotazat, aby to bylo co nejrychlejsi, nebylo to kesovane a nedostaval
jsem tudiz neaktualni a nepravdive udaje a nebyl jsem omezen poctem
dotazu (jedna se radove o desitky dotazu behem minuty, po dobu max. 10
minut, kdy se domeny vyrazuji a system CZ NICu je dost pretizeny).

Ma nekdo rozumny napad ?

Dekuji za pomoc a inspiraci

Pavel