Whois CZ domen

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 28 14:58:16 CEST 2011

Jo, nějaký studentský spekulant, navíc mají pěknou ďourku na webu ale
schválně neřeknu, uč se barde :D

Nabídka našich služeb:
      :.  registrace domén .cz, .com, .net, .org, .info a dalších
      :.  webhosting, serverhousing, pronájem serverů
      :.  webdesign, tvorba internetových prezentací
      :.  programování dynamických aplikací PHP + MySQL
      :.  připojení k internetu technologií ADSL v celé ČR
      :.  bezdrátové připojení k internetu v Blansku a Rájci - Jestřebí
      :.  instalace a správa sítí Windows, Novel, Linux
      :.  nonstop technická podpora zákazníkům
      :.  prodej výpočetní techniky, komponentů a příslušenství
      :.  prodej spotřebního materiálu do tiskáren
      :.  prodej a implementace antivirového systému Eset

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel" <linux na argonet.cz>

resim tu script na overovani domen a narazil jsem na drobny problem,
potrebuji rychle zjistit datum registrace domeny, u ktere nejsem
majitelem, ani ji nemam ve sprave, coz muj registrator neumoznuje.
Nepotrebuji jine udaje, jen datum registrace a hledam zpusob kde se
dotazat, aby to bylo co nejrychlejsi, nebylo to kesovane a nedostaval
jsem tudiz neaktualni a nepravdive udaje a nebyl jsem omezen poctem
dotazu (jedna se radove o desitky dotazu behem minuty, po dobu max. 10
minut, kdy se domeny vyrazuji a system CZ NICu je dost pretizeny).