Globetrotter interni gsm 0af0:7211 zasek pri vytaceni

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Červenec 29 09:53:42 CEST 2011

On Fri, Jul 29, 2011 at 02:39:51AM +0200, Martin Kraus wrote:

> aha. co jsem zbezne koukal tak predpokladam ze neni jak donutit zarizeni aby
> zilo na nesdilenem interruptu.

tak jsem unbindnul vse, co sdilelo s touhle veci interrupt a stejne se to
nerozjelo. otazka je, jak moc unbind zpusobi ze zarizeni prestane existovat a
ovlivnovat system. ale spis se priklonim k tomu, ze to nepodporuje ovladac
pripadne ze delam nejakou totalni hloupost kterou nejsem schopen videt.

dik

mk