Spolehliva UPS domu

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Červen 8 22:16:13 CEST 2011

Zdravim,

doporucite nejaky model UPSky pro domaci pouziti na zalohovani pocitace?
Jde mi o nekolikalete dobre zkusenosti. Potrebuji standardni zasuvky jako
jsou ve zdi.

Mela by si byt schopna popovidat s Linuxem a s moznosti ji prikazem vypnout
z poweroff sekvence. Na noc totiz vypinam cely stul (ticho, tma, spotreba)
a chci to pohodlne zachovat.

BTW, ma nekdo velmi dobre letite zkusenosti s jinou znackou nez APC?
Duveryhodne na me pusobi znacka AEG, ale jejich tragicky chybovy cesky web
me zviklal.

Dekuji,

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  GPG key 1F059424