apcupsd - nevytvoří powerfail soubor

Pavel linux na argonet.cz
Pondělí Červen 13 14:46:04 CEST 2011

Dobry den,

 kdyz uz se tu rozjela debata o APC, zapasim tu marne s timto
 demonem, pri provozu z baterie by se mel vytvorit soubor powerfail v
 adresáři, ktery je nastaveny proměnnou PWRFAILDIR. Bohuzel se jaksi
 neobjevi a netusim proc, vse ostatni funguje. Je to nova instalace
 Slackware 13.37, apcupsd 3.14.8 ze zdrojaku. Vím, že je problem s
 automatickou upravou scriptu, ale prošel sem to a doladil. Vše
 funguje, s připojenou APC Smart 750 a kabelem 940-0024C na COM1. Na
 konzole to hlásí provoz na baterie, upravil jsem si soubory a pošle
 mi to i mejl, že nejde síť, po nastavené době shodí Linux. Ale nechce
 mi to vypnout UPS, když spoustim apccontrol killpower ručně,
 neproběhne, protože chybí soubor powerfail. Co můžu dělat špatně nebo
 na co jsem zapomněl ?

 Děkuji

--
Pavel