Re: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

Artur Kudelka Artur.Kudelka na seznam.cz
Pondělí Červen 20 12:36:03 CEST 2011

Dobrý den,
zkuste zkontrolovat nastavení proměnné allow_url_include v  php.ini.

Zdraví
    Artur Kudělka

------------ Původní zpráva ------------
Od: Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>
Předmět: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat
Datum: 20.6.2011 12:27:05
Ahoj, řeším na svým serveru zvláštní problém, přestala mně v PHP fungovat
tato funkce, na 90% to souvisí s upgradem balíčků, ale netuším, který to
může být. PHP i jeho konfigurák se v rámci tohoto upgradu neprováděl, takže
je to něco mimo.
Chová se to tak zvláštně, že soubor bez problémů načtu, ale jakmile tam
nacpu url, tak se nenačte nic. Zkusil jsem jak lokální server, tak vzdálený
a nic.
Nesetkal se s tím náhodou někdo, případně netušíte, co by to mohlo
způsobovat? Podle všeho je to problém vně PHP, ale vůbec nevím, kde hledat.
Předem díky za rady, už nad tím trávím druhý den a pohnul jsem se zatím k
tomu, že jsem objevil, že tato funkce nefunguje... :(

T.K.