RE: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červen 20 17:53:44 CEST 2011

Tak to se přiznám, že vůbec netuším, co hledat, strace vysype strašně moc věcí. Přivedl mě na myšlenku nějaké vadné nebo poškozené knihovny, ale nemám představu, která by to mohla dělat. Kontrola zabudovaná v Gentoo žádnou chybějící neodhalí a problém v existující knihovně zase nevím, jak bych odhalil já. Bohužel začínám dost narážet na svoje limity znalostí a netuším, kam s tím pohnout dál. Google, nad kterým jsem strávil celé dopoledne, mně s ničím nepomohl. Problémy, co měli lidi, obvykle byly v syntaxi nebo v nastavení php.ini, ale to mám v pořádku.