RE: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 21 13:46:42 CEST 2011

Já to tam nemůžu najít, dal jsem si tam i to echo, a to se nacpe pouze na úplný konec výpisu. Přihodil jsem strace php test.php a strace -e open php test.php do výpisu na svoje stránky www.ipq.cz/strace.txt
Třeba v tom někdo uvidí víc, než v tom vidím já. Je vidět, že to nějaký knihovny nenašlo, ale nezdá se mně, že by chybělo něco zásadního.