RE: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červen 22 11:32:49 CEST 2011

Hacknutí nelze vyloučit, ale projevovalo by se dost zvláštně. Navíc pokud by
byla chyba v PHP (nahrazena nějaká jeho součást), tak už by byla dávno fuč,
protože jsem od té doby 2x přeinstaloval (rekompiloval). Navíc jsem si
ničeho dalšího zvláštního nevšimnul. A nebo je to velice úspěšný a nenápadný
hack.
Další věc je, že to nejspíš souvisí s updatem některých balíků, který jsem
prováděl minulý týden. PHP mezi nimi nebylo, nejspíš to souvisí s nějakou
knihovnou mimo PHP, ale nejsem schopen odhalit, která by to mohla být.
Konfiguráky měly datum poslední úpravy z října 2010, navíc by se úprava
musela udělat současně v php.ini pro Apache i pro CLI. SeLinux neprovozuju.