PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Středa Červen 22 11:05:49 CEST 2011

Dne pondělí 20 června 2011 15:25:42 Tomáš Koželuh napsal(a):
> Je to úplně na hlavu, proč to do minulýho týdne fungovalo a teď ani ťuk.
> Abych vyloučil i to DNS, tak jsem zkusil dotaz přímo na lokální IP. Když to
> dám přímo v konzoli, tak wget načte jednoduchou stránku, když to dám takto:
> echo file_get_contents('http://10.0.0.2/');
PHP sice neumím(ale pilně studuji :)   ), ale nedalo mě to tak jsem danou
funkci zkusil s rúznými parametry a dostal jsem dva rúzné výsledky

v 1. případě jsem použil echo file_get_contents('http://matrix-leo.cz/');
a ve 2. připadě jsem použil echo file_get_contents('http://10.0.0.1/');

Vysledek je zde http://matrix-leo.cz/pokusy/pokus.php

Všimnete si výpisu erroru pod echo file_get_contents('http://10.0.0.1/');
nicméně na mojém domácím stroji se vypisuje Warning:
file_get_contents(http://10.0.0.1/): failed to open stream: Connection refused
in
Jak jsem již napsal php NEUMÍM, ale myslím si že toto by mohl být ten malý
problém.
--
 Leonardo
------