Samba a OpenVPN

Petr Klima tosuja na tosuja.info
Čtvrtek Červen 23 09:05:19 CEST 2011

Pokud si dobre pamatuju, pro rozeznavani jmen pocitacu v ruznych
subnetech je treba mit v siti fungujici WINS server (alias sambu se
zapnutou podporou WINS).

Pak muzete mit i routovanou sit s tim, ze WINS server bude jeden
definovany onou DHCP option. Samozrejme to chce, aby ten Wins server byl
i master browser, pripadne domain master.

Petr