Genius TVGO DVB-T11 PCI karta

Jiri.Horak na ing.cz Jiri.Horak na ing.cz
Čtvrtek Červen 23 12:56:40 CEST 2011

Dobrý den,

zkoušel jsem v Ubuntu 10.04LTS, kernel 2.6.39, zprovoznit výše uvedenou PCI DVB-T kartu.

http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10524300J000000WQ7

Karta se hlásí následovně :   05:02 Multimedia video controller: Device 1a2d:1768 Subsystem: Device 1801:0101
                                             Flags: bus master, slow devsel, latency 64 IRQ 14 memory at feaff800 (32 bit, non-prefetchable) [size=1k]
                                             Capabilities: [78] Power management version 3

Karta obsahuje tuner Microtune MT6020-STV0297, na velkem chipu (demodulator?) je označení EC188. Pokoušel jsem se googlit po celém netu,
bohužel nikde jsem nenašel návod ke zprovoznění.Má někdo jiné zkušenosti ?

Děkuji
Horák