Problém s diskem

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Pátek Březen 4 15:48:11 CET 2011

Ahoj,
pújdu přímo k věci.
Najedné partišně je cca 19 blokú vadných, což jsem chtěl opravit pomocí
fsck.etx4 v runlevelu jedna, použil jsem umount -a a potom výše uvedený fsck,
ale ten vrátil chybu, že partišna je mounted, potom jsem všechny partišny
odpojil pro jistotu ručně jednu po druhé, ale fsck vrátil stejnou
chybu(mounted) u několika partišen, při čemž umount nevrátil žádnou chybu
(odpojení proběhlo korektně z pohledu umount). Múže být partišna namontována a
zároveň odmontována (vím je kravina)?
--
 Leonardo
 ----

 ----
 Feder ajsi romňi, so buter manušňi sar džuvli.
	Cikánské přísloví