Jaky webmail pro Debian?

Miroslav Zidek linux na mzidek.net
Pátek Březen 4 19:33:40 CET 2011

Dne 4.3.2011 13:39 Vladimir Macek napsal:

> Dekuju za odpoved. Roundcube prave testuju (0.3.1-6~bpo50+1) a dosel jsem k
> podezrelemu nedostatku... Odesilal jsem pokusny e-mail, prepnul jsem na
> HTML, napsal nejaky rich text, ale roundcube:
>
> * Odeslal zpravu jako text/plain -- takze adresat vidi HTML zdrojak z TinyMCE
>
> * Nevytvoril zpravu jako multipart/alternative, jak by se sluselo
>
> Narazili jste na toto a resili jste to?

mam nainstalovany RC 0.4 (0.3 je hodne stary) a i kdyz HTML nikdy
nepouzivam, testnul jsem to pred chvili: nic podobne jsem nezaznamenal

obsahuje jak txt cast, tak html. Mozna bude problem ve stare verzi - RC se
docela vyviji a porad pridavaji nove funkce. Rozhrani je pekne, zvladne
dokonce pekne thready. Ma jedinou chybu, nezvladne s/mime (ale to je
detail). Ted jsem zaznamenal, ze posledni verze je uz 0.5.1. Rozhodne byt
Vami, zkusim tuhle (a vykaslal bych se na instalaci z balicku - coz asi
delate)

IMP (z Horde) jsem take pouzival - ale pro mne je to kanon na vrabce.
Rozhrani je trochu neprehledne, pokud vyzadujete integraci s kalendarem,
neni to spatna volba. Ale RC je jednoduchy, elegantni - zkratka Ajax :)

S pozdravem

Miroslav Žídek