Sieve v Roundcube [Was: Jaky webmail pro Debian?] - offtopic

Zdenek Kaminski zdenek na kaminski.cz
Pondělí Březen 7 17:40:06 CET 2011

Prominte za offtopic, nicmene se zda, ze je zde vice lidi, co roundcube a
hlavne _nejaky_ sieve plugin pouzivaji, tak bych se rad zeptal:

Dne 5 Březen 2011, 03:12, Slávek Banko napsal(a):

> http://www.tehinterweb.co.uk/roundcube/#pisieverules
> http://trac.roundcube.net/browser/trunk/plugins/managesieve
>
> Já dal přednost prvnímu z uvedených s tím, že pro Debianní verzi RoundCube
> jsem musel vzít odpovídající verzi doplňku (zkombinovanou s českou
> lokalizaci z nové verze doplňku):
>
> https://github.com/JohnDoh/Roundcube-Plugin-SieveRules-Managesieve/tree/0.3.1

Mam rozbehnute sieve pod dovecotem-2.0-beta6 a myslim si, ze mi to co se
tyce dovecotu funguje vsechno. Pro thunderbird existuje nejaky plugin pro
praci se sieve filtry, stahnul jsem, dokazal jsemse pripojit na server,
nadefinovat pravidla (je to prima editace), ulozil jsem a hle, vse funguje
jak ma. Preposilam na jine adresy, ukladam do souboru, atp.

Mam vsak problem s Roundcube. Pouzivam verzi roundcube 0.5.1 a sieverules
z http://www.tehinterweb.co.uk/roundcube/plugins/sieverules.tar.gz, coz je
prvni z vyse uvedenych a nyni (9.2.2011) je to ve verzi 1.10. Nize popsany
problem jsem vsak mel i drive.

Pri definici filtru mam v "Filter actions" pouze tyto ctyri nabidky:
1. Redirect message to
2. Keep message
3. Discard message
4. Stop processing filter

Moc rad bych nekde zapnul neco, co mi umozni "Ukladat mail do slozky". V
sieverules/config.inc.php mam
$rcmail_config['sieverules_allowed_actions'] = array('fileinto' => TRUE,
'vacation' => TRUE, 'reject' => TRUE, 'redirect' => TRUE, 'keep' => TRUE,
'discard' => TRUE, 'imapflags' => TRUE, 'notify' => TRUE, 'stop' => TRUE);

coz je defaultni nastaveni, nicmene k dispozici jsou jen ctyri vyse
uvedene moznosti. Kde jsem prosim na neco zapomel?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...