Multiplikátor portu ST-126

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Březen 19 19:57:28 CET 2011

Dne 19.3.2011 19:42, Vítězslav Kašička napsal(a):

> Zdravím,
> má někdo zkušenosti z multiplikátorem SATA portů ST-126. Pořídil jsem si
> ho, ale nejsem schopný ho rozjed. Mimo prvního disku ostatní nevidím

Nebude to tím že chce pracovat pouze v RAID modu ?

Viz článek co jsem našel:

http://www.evil.cz/clanek/radic-kouwell-st-126-multiplikator-sata-portu-s-malym-hackem

	A právě ve chvíli, kdy Bábi Zlopočasná, zpocená a nadávající,
běžela už asi podesáté s tím prokletým koštětem ve výši ramen lesním
průsekem, našla past na medvědy.
	Druhý problém spočíval v tom, že tu past nedlouho před ní už našel
nějaký medvěd. Ve skutečnosti tohle nijak velký problém nebyl, protože
Bábi, která měla už tak mizernou náladu, křísla medvěda koštětem rovnou
mezi oči a ubohé zvíře teď sedělo v nejvzdálenějším koutě jámy a pokoušelo
se myslet na něco hezkého.
		-- T. Pratchett: Čaroprávnost