PPPoE ADSL skrz switch?

Zdeněk Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Březen 23 11:32:29 CET 2011

Zdravím,

Ano je tam sice switch s managementem, ale ten tyto pakety neblokuje. Zdá se, že dát ADSL modem (ZyXEL P660HW-T3) v režimu bridge přímo do LAN asi nebude nejlepší nápad. Po přepojení kabelu zpět na vyhrazený interface není spojení rovněž funkční, to trvá cca. čtvrt hodiny, pak to samovolně obživne. Asi některé broadcast pakety z lokální sítě vadí čemusi buďto v modemu nebo spíš až někde dál? I když je-li k modemu přes wifi připojeno další PC, tak to nevadí, nevím ...

Zdeněk Prchal