PPPoE ADSL skrz switch?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Březen 23 20:25:11 CET 2011

Dne 23.3.2011 11:32, Zdeněk Prchal napsal(a):
> Zdravím,
>
> Ano je tam sice switch s managementem, ale ten tyto pakety neblokuje. Zdá se, že dát ADSL modem (ZyXEL P660HW-T3) v režimu bridge přímo do LAN asi nebude nejlepší nápad. Po přepojení kabelu zpět na vyhrazený interface není spojení rovněž funkční, to trvá cca. čtvrt hodiny, pak to samovolně obživne. Asi některé broadcast pakety z lokální sítě vadí čemusi buďto v modemu nebo spíš až někde dál? I když je-li k modemu přes wifi připojeno další PC, tak to nevadí, nevím ...

A nemáš tam FW od O2 ? A nezapojuješ to do ETH portu pro IPTV ?
(Většinou prostřední dva)

Pokud nepoužíváš IPTV tak vypni IPTV a přepni ty porty na normální funkci.

Případně pokud používáš IPTV tak vypni pouze ten jeden eth který chceš
mít pro internet.

Jak vypnout pro příslušný ETH port IPTV jsem popsal zde:
http://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=924&t=1138246

Zejména živá Bechyň, se svými rozkošemi krajinnými, se svým přičinlivým
obyvatelstvem - úpěla takořka po železniční trati. Volala, žádala,
obětavost nabízela - leč uši byly hluchy.

Po nekonečných přípravách, po nejkomplikovanějším vyjednávání stojíme tedy
dnes před tratí hotovou, před komunikaci nového, moderního způsobu.
Elektrická jiskra spojí vděkuplnou Bechyň s Táborem.

		-- Z Tábora do bechyně, Týdeník Tábor, 1903