Calibre - zmena jazyka

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Neděle Březen 27 20:09:33 CEST 2011

Jan Kasprzak wrote:
: 	Ano, tohle je ono. Na Calibre jsem narazil asi 5 minut po odeslani
: predchoziho mailu. Je to kanon na vrabce, ale zase to umi udrzovat
: databazi e-knih a konvertovat a optimalizovat pro ruzna zarizeni, coz
: je fakt skvele (doma cteme knihy na trech vecech - Jinke, mobil s Androidem
: a notebook).

	Dotaz ke Calibre - kdyz s tim konvertuju knihy, tak vysledna kniha
ma u sebe napsane, ze jazyk je anglictina. Nasledkem toho (zrejme) spatne
funguje deleni slov, a aspon v mem pripade to docela rusi ve cteni.

	FBReaderJ na Androidu umi vybrat jazyk z menu, takze opravit to jde,
ale idealni by bylo kdyby Calibre primo v metadatech umel nastavit jazyk
dokumentu. Jde to nejak?

	Ja jsem narazil jen na tohle, coz me moc nepotesilo:

http://oldbugs.calibre-ebook.com/ticket/8423

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox