HW - Tablet s Linuxem, ale ne přerostlý touchpad ...

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Pondělí Březen 28 09:01:55 CEST 2011

Zdravím,

v dnešní době tabletové jsem se začal poohlížet po tabletu, žádný div ...

Asi jsem zpozdilý, zastaralý a neupgradovatelný, ale měl jsem dojem, že
tablet se ty zařízení jmenujou protože se na nich dá fungovat jakou na
tabletu - kreslit a psát - s tím komfortem, že obrázek je vidět přímo
pod "hrotem" tužky.

Ale ono ne ... pro mne to bylo překvapení, prostě samý kapacitní
display. Stylusem se na to psát nedá ...

Teda oni na trhu jsou zařízení které umí pracovat se stylusem, ale stojí
tak 35k a výš.

Řešil tu někdo podobný požadavek? A jak se funguje v Linuxu? Co
rozpoznávání písma?

Já zatím našel toto:
CellWriter http://risujin.org/cellwriter/
Xscribe http://www.handhelds.org/projects/xscribble.html