HW - Tablet s Linuxem, ale ne přerostlý touchpad ...

Petr Klima tosuja na tosuja.info
Pondělí Březen 28 10:21:46 CEST 2011

Zkusenosti nemam, nemam ani tablet, ale rozhodne je fakt, ze je to klada
a ne stylus. Rychle zagoogleni mi ale nenaslo zadny tenky odpovidajici
spicaty stylus.

Pak je jeste jeden potencialni problem - tablety i smartphony jsou dnes
optimalizovane na dotek prstem a kdovi, jak jsou na tom pak s presnosti...

Petr