monitoring

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Čtvrtek Květen 19 17:18:21 CEST 2011

Zdravim,

na grafy bych rekl, ze idealni je Cacti.

Ale i na monitoring je pouzitelne - staci doinstalovat pluginy
"monitor" a pripadne "tresholds".

Od Nagiosu jsem utekl. Spolu s Cacti pouzivam jeste i staricky
Calstats (http://agaton.cz/index.php/linux/calstats), ktery mi navic
dela i optimalizovany vystup na 7" PNA - neni potreba mit zapnute PC.
(http://agaton.cz/index.php/nakupy-z-iny/pna-akarm )

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator