Jaky webove-emailovy software pro obecni komunitu

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Čtvrtek Květen 19 20:39:22 CEST 2011

Nebyl jsem presnejsi zamerne, abych to moc neomezil. Nejcennejsi by totiz
pro me byly zkusenosti nekoho, kdo takovou uspesnou komunitu provozuje a
tak abych ho neodradil od popisu nejakou podminkou, kterou nesplnuje. Ale
nevypada to jako ten pripad. :)

Funkce FB neznam, ale podle slov mych kamaradu neni vhodny na seriozni
diskuse, jejich kategorizaci a archivaci. Takze zrejme ne.

Nevim presne, co hledam. Asi hlavne tematicke moderovane diskuse, zrejme na
webu, protoze je pro laiky nejpristupnejsi. S nejakou e-mailovou notifikaci
vybranych temat, abych tam lidi dotahl, kdyz se resi neco, co by je mohlo
zajimat.

Mozna to nekoho natukne. Koho stve nejasne zadani, at me ignoruje. :)

Mozna si to nakonec v Djangu napisu sam...

V.

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  GPG key 1F059424