Re: Ovladac, kontext jadra, uzivatelsky prostor, ...

d.petr d.petr na post.cz
Sobota Květen 21 20:28:28 CEST 2011

> vlastně ovladač pracuje, zda jako jádro, nebo jako obyčejný proces, nebo nějak
> jinak, ...? Pracuje snad ovladač, i přes všechna varování v mně dostupné
> literatuře, pouze jako součást volající aplikace, pouze s možností přístupu k
> HW?
>
> Hint 1 - kolikajádrový je procesor na kterém to běželo?
> Hint 2 - CONFIG_PREEMPT
>
> Petr Baláš - petr at balas dot cz

Jednojádrové ARM, RT-verze jádra 2.6.18 (verze 2.6.18 doufám, teď u něj nejsem), ovladač CANovského řadiče napevno zkompilovaný do jádra, nekonečná smyčka byla ve funkci write volané při zápisu do /dev/can0.
PM