Ovladac, kontext jadra, uzivatelsky prostor, ...

Petr Baláš petr na balas.cz
Sobota Květen 21 21:27:49 CEST 2011

2011/5/21 d.petr <d.petr na post.cz>:

> Jsem přesvědčen, že ano.
> PM

A také máte u této volby jako nápovědu toto:

This option reduces the latency of the kernel when reacting to
real-time or interactive events by allowing a low priority process to
be preempted even if it is in kernel mode executing a system call.

?

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz