Centos a Bonding

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Květen 26 11:02:16 CEST 2011

Zdravím.

   Mám CentOS 5.6 a chci použít bonding pro připojení přes dva
switche. Rukama vše funguje. Vytvořím bond, nastavím všem
ethx a bondu stejnou hw  ether adresu, vložím do bondu.
V případě přes /sys/class/net/bond0 doladím. OK.
Vytvořil jsem /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ethx a
ifcfg-bond0, ale nevím, jak mám nastavit hw ether adresu.
HWADDR má přesně opačnou funkci - slouží pro identifikaci,
ale ne pro nastavení. Jak můžu v konfiguráku vnutit hw ether
adresu ?

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.