OpenSSL RootCA a Win/IE import

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Neděle Květen 29 00:01:57 CEST 2011

Ahoj,

  Bezny Franta Uzivatel maximalne klikne na link (URL) v prohlizeci.
Ja sam si to naklikat umim. Spise mi jde o to, jak to udelat pro BFU
co nejjednodussi (nejpouzitelnejsi).

Ale i tva odpoved je uzitecna, protoze me utvrzuje v tom, co jsem
doposud zjistil a to sice, ze je to asi nerealny pozadavek.
Rikal jsem si, jestli jen se neptam strycka nejak spatne ...

Diky

Luf