Vyreseno: [was rhel6, nfs4, kerberos a nefunkcni mount (delsi)]

Pondělí Květen 30 13:01:33 CEST 2011

On Mon, 30 May 2011, Zdenek Kaminski wrote:

> Na knfs1 jsem mel v /etc/exports:
> /srv/nfs4exports
> 	gss/krb5(rw,fsid=0,insecure,no_subtree_check,sync,no_root_squash)
>
> Pote, co jsem vyhodil volbu fsid=0, tak mi to zacalo fungovat. Nechapu,
> jak je to mozne. Muzete mi prosim jeste  vysvetlit?

Hmm... to je zajímavé. Tato chyba je asi celkem jasná:

/srv/nfs4exports bylo nadefinované jako pseudoroot, a tudíž to při
pokusu namontovat knfs1:/srv/nfs4exports hledalo na serveru
/srv/nfs4exports/srv/nfs4exports -- a nic takového tam asi nebylo.

Když jste odstranil fsid=0, tak si to zřejmě pseudoroot pro NFSv4 nějak
domyslelo, nejspíš si ho to dalo na skutečný kořen.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /