Konsolidace emailu

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Středa Listopad 9 23:49:54 CET 2011

Karel Zak <kzak na redhat.com> [2011-11-09 15:38:16]:

>  Zatimco klasicky mail klient rika "prisel novy email", gmail rika "v
>  threadu XY je neco noveho", po precteni muzete thread odsunout do
>  archivu, pokud se znova probudi tak ho znova uvidite v inboxu apod.

Diky za osvetu.

>  V muttu nic podobneho neudelate, maximalne smazete cely thread apod.

Tak mutt ma nejakou moznost priohnuti, takze nejake reseni asi mozne bude[1].

>  Tag (label) je nahrada za folder, pripadne virtualni folder. Kdy
>  jeden thread muze mit ruzne tagy a pak muze byt prezentovan v ruznem
>  kontextu dle pozadovanych tagu.

To same asi dela ten index-tags-maildir[2].

Cele to bude asi hodne o preferencich, zpusobu prace a o navycich. Osobne
treba nepochopim, ze cca deset let stare "cloudove" reseni mutt+screen
nevladne davno svetu :-)

1. http://blitiri.com.ar/p/other/mutt-labels
2. http://www.steve.org.uk/Software/mutt-tagging

-- ynezz