Kerberos - Apache

Hájek Miloslav mhajek na retia.cz
Čtvrtek Listopad 10 12:12:09 CET 2011

Ze tam reverzy nehraji roli není tak úplně pravda.
Mam dva virtualy, každý ma svůj principal, svůj keytab a každý má svůj A záznam v DNS. Reverz má jen jeden a ten je OK, tam autentizace funguje.
Pokud přidám i tomu druhému reverz (ostatně, někde jsem četl, že by se vícenásobné reverzy používat neměly), tak to funguje tak napůl, respektive to vypadá tak, že který se z DNS nacachuje dříve ten je OK. Pokud reverzy vymažu, je to OK, to ale řešení není, co když je potřebuji?

M.Hájek