Prenosna linuxova distribucia

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Středa Listopad 16 17:53:05 CET 2011

Ubuntu ;-)

Zalezi jenom na velikosti flashky.
Mam osmicku a na ni nainstalovane ubuntu+postgresql+sun
java+jboss+moje vlastni J2EE app a odesilali jsme to zakaznikum jako
soucast SDK nasi technologie. Zasunuli si to do notebooku s WiFinou a
ethernetem, vypnuli switching a jeli hodne slozitou serverovou
aplikaci, ktera v normalnim nasazeni vyzaduje i nekolik dni pracne
instalace a konfigurace...

--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com