Zadost "sponzorsky dar" - potrebujeme USB flash disky o kapacite od 128MB

ipetr ipetr na email.cz
Sobota Listopad 19 15:31:38 CET 2011

Jo to je pravda, soukromy lekari nekdy vybiraji neopravnene.
Nemocnice si to dovolit nemuze, bo jde vse k zuctovani pojistovne. Vse
se eviduje v nenocnicnim systemu a v ucetnictvi.
Spis se stava, ze na to zamestnanci kaslou a poplatek spis
nevyberou/nevykazou. No a co na to pojistovna? No ta je v pohode,
necha nas to zaplatit.

Jinak k pocitacum. Za posledni 2 roky, jsme nekoupil jediny novy
pocitac. Vetsinu stroju co tu mame. jsou repasy. Kolegove se stejne
velkych nemocnic jsou na tom podobne.
Neverte vse reporterum co tvrdi a pisi. Stale tady mluvime o male nemocnici.

Mam kamarada z fakultky, ma firemni notebook za 35 tis, novy ipad a
iphone. Net doma, na cestach a hovory mu plati kompletne
zamestnavatel. Tam by se melo setrit.

Hele tato diskuse je zbytecna. Myslim ze jsem napsal slusnou zadost.
Kdo nechce pomoci, tak at nepomaha. Kdo chce, tak se urcite ozve.

IPetr