Co s neKILLnutelnym procesem?

Tom Meinlschmidt tomas na meinlschmidt.org
Úterý Listopad 29 16:34:32 CET 2011

On Nov 29, 2011, at 16:17 , d.petr wrote:

> [...]

jen pro kontrolu. co Vam vypise "lsof -i UDP:vas_zabrany_port" ? a jeste "lsof -p pid_procesu"

Diky

TM

Tomas Meinlschmidt, MS {MCT, MCP+I, MCSE, AER}, NetApp Filer/NetCache

www.meinlschmidt.com  www.maxwellrender.cz  www.lightgems.cz