Co s neKILLnutelnym procesem?

Tom Meinlschmidt tomas na meinlschmidt.com
Úterý Listopad 29 16:46:25 CET 2011

On Nov 29, 2011, at 16:38 , d.petr wrote:

> [...]

aha. A zkousel jste na ten UDP port neco poslat? obcas to pomuze, proces se "probudi" a umre

TM

Tomas Meinlschmidt, MS {MCT, MCP+I, MCSE, AER}, NetApp Filer/NetCache

www.meinlschmidt.com  www.maxwellrender.cz  www.lightgems.cz