Re: Co s neKILLnutelnym procesem?

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Listopad 29 17:22:31 CET 2011

> Od: d.petr <d.petr na post.cz>
> Jsou ukončena obě RT-vlákna. Zůstane však původní hlavní vlákno programu
> (sleduji programem 'top -H'; PID patří původnímu hlavnímu vláknu, další hodnoty
> jsou PR=20, NI=0, VIRT=RES=SHR=0, S="S", %CPU=%MEM=0). Toto vlákno tedy zřejmě
> neběží, uvolní veškerou paměť, bohužel ale ne např. obsazený port UDP (hlavní
> vlákno při spuštění otevřelo serverovou stranu komunikace UDP).
> A tento pozůstatek programu nejde KILLnout ani v 'top', ani příkazem killall,
> ani 'kill PID', ani použitím 'kill -9 PID' (všechny pokusy o zničení spouštím
> [...]

Díky všem zúčastněným za snahu, i když se výsledek zatím nedostavil. Tentokrát se dá ta chyba v programu, která vede k divnému stavu, ošetřit, takže program pak nespadne. Chtěl jsem ale vypátrat, co s tím pro příště. Takže poznatek: pro příště nedovolit neřízený pád programu a programovat více blbuvzdorně.
Ještě jednou díky.
PM