Programovani pro deti

Jiří Valenta Real Account Jiri.Valenta na aspi.cz
Středa Listopad 30 14:10:59 CET 2011

Zkuste mrknout do Qt ( http://qt.nokia.com/ ).
V posledni dobe s tim, myslim, docela hybali.
Je to uz peknej otesanek, tak by se tam mohlo neco najit. Jednak
malovani v designeru (neco jako wxglade) a pak tam maji taky nejaky
malovatko pro skriptovani - to by asi spis bylo pro ty deti.
Mozna se udalo jeste neco dalsiho (vyvoj tam jede docela sviznym tempem)
- uz jsem na to delsi dobu nekoukal. Treti strany se taky docela snazi.
--
     J.