XFCE: nekdo mi prepina klavesnici

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Listopad 30 15:34:21 CET 2011

David Rohleder wrote:
: Jan Kasprzak píše v Pá 25. 11. 2011 v 15:55 +0100:
: > Oto Buchta wrote:
: > : Otazka zni, jestli ti nekdo pri zmene fokusu prenastavi na default,
: > : nebo jestli nemas svazanou keymapu s konkretnim oknem.
: > : Videl bych to za B...
: >
: > 	Ja bych rekl ze ne, protoze to by se po vraceni fokusu do puvodniho
: > okna prepnula zpet, coz se nedeje.
:
: Jestli si ovšem xfce nemyslí, že by tam mělo být něco jiného než jsi
: nastavil v setxkb. Nebude jednodušší to udělat přes xfce4-xkb-plugin a
: přes setxkb si nastavovat jenom rozsvěcování LEDky?

	Asi to tak nejak je, ale prave v xfce4-keyboard-settings nejde
nastavit, cim se prepina us na cz (takove to shift_toggle). No a presne
tohle nastaveni mi po zmene okna zmizi.

	Co je xfce4-xkb-plugin? To asi u sebe nemam.

	Vyresil jsem tak, ze jsem v xfce4-keyboard-settings zaklikl
"use system layout" a xfce spoustim misto jejich vlastni session
tak, ze mam maly ~/.xsession s nasledujicim obsahem:

#!/bin/bash
exec > ~/.xsession-errors 2>&1 < /dev/null
setxkbmap 'us,cz_qwerty' -option grp_mode:switch,grp:shift_toggle,grp_led:scroll
exec startxfce4

V gdm vyberu "User script" jako druh session, a pak vse funguje.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox