Re: Co s neKILLnutelnym procesem?

Středa Listopad 30 18:41:28 CET 2011

On Wed, 30 Nov 2011, d.petr wrote:

> Vy mi sem koukáte? :-) Ano, podle očíslování je CAN před socketem.

No vida. Pokud to tedy při zavírání CAN visí, pak se nedostane k uzavření
UDP socketu a ten tam straší.

> Napadá mě, nejsou soubory standardně sdílené? Pak by třeba šel
> /dev/can otevřít znovu, i kdyby se před tím nezavřel. Ale netuším, co
> by se pak dál dělo uvnitř jádra.

To je zařízení a u zařízení to záleží na driveru.

> Toho pána neznám. Ale jestli ví všechno, že bych se ho zeptal? :-)

Jestli Vám nevadí, že cenou za takto získané znalosti bude přinejmenším
Vaše duševní zdraví... V tom případě si Vás poznamenávám a budeme Vás
kontaktovat, hned jak se R'lyeh vynoří z oceánu. :)

> Vynechal jsem celý CAN, navodil stejnou chybu a ... Segmentation fault
> a program byl normálně odstřelen. Celý a v pořádku. Že by tedy opravdu
> to pořadí fd?

Chyba není v pořadí fd, ale v tom, že ten driver občas neumí zavřít
otevřený fd. Pokud pořadí prohodíte, tak se asi UDP socketu zbavíte, ale
stejně tam bude strašit ten pseudo-zombík.

Celkově to ukazuje na nějakou nepatřičnost v tom driveru.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /