ext3 - ako identifikovat premenovany subor

Dusan Msk msk.conf na gmail.com
Čtvrtek Říjen 6 10:47:01 CEST 2011

Ahoj,

Myslim, ze pravdepodobnost toho, ze by doslo k zrecyklovaniu inode,
ktoreho subor bude rovnako velky a bude mat identicky mtime, ako
subor, ktory dany inode obsadzoval pred tym, je zanedbatelna ( a z
pohladu mtime pri spravne nastavenom case stroja imo vylucena ).

Inak je to script pre mna a pouzijem to sporadicky, ked to bude
fungovat na 90%, bude to pre moje potreby nadmieru dostatocne (
nehovoriac o tom, ze realne to podla mna presiahne 99.9% )

PS. tykajte mi prosim

Diky,

--
Dusan