vanilla-kernel a github

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Říjen 7 09:35:30 CEST 2011

yOn Fri, 7 Oct 2011, Antonín Kolísek wrote:

> [...]
> 3.0.6) vanilla jadra? Jsem z toho trochu zmateny. Na netu bylo oznameni
> o verzi 3.0.5 a 3.0.6, ale kernel.org o tom zatim mlci (chapu, server
> neni jeste stale v plne funkci) a na githubu jsem tarbal vubec nenasel.
>
> Takze bych poprosil o maly rychlo kurz na pouziti gitu pouze ke
> stahovani aktualni (ne rc) verze jadra. Jak to vubec funguje?
>
> git clone
> git://git.kernel.org/pub/scm/linux/kernel/git/torvalds/linux-3.0.git
> linux-3.0

> tak se stahne co? Aktualni (posledni) 3.0 nebo 3.0 az 3.0.6? mam v tomto

-stable strom je z ruznych duvodu nezavisly na Linusove strome; jsou to
dva nezavisle repozitare (-stable ma cherry-picknute commity od Linuse).

> V tuto dobu potrebuji pouze:
> - jak stahnout 3.0 pres git a aktualizovat na 3.0.6

Muzete stahnout primo 3.0.6 tak ze naclonujete -stable repository a
vychecknoutujete v3.0.6 tag:

	git clone git://git.kernel.org/pub/scm/linux/kernel/git/stable/linux-stable.git
	git checkout -b 3.0.6 v3.0.6

(pokud uz mate nekde vedle naklonovany Linusuv strom, muzete pouzit pro
ten clone stable stromu parametr --reference, a usetrit tak bandwidth a
misto na disku).

--
Jiri Kosina