lze pri resume nahrat vse ze swap do pameti?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Říjen 18 16:02:00 CEST 2011

On Tue, Oct 18, 2011 at 03:12:52PM +0200, Pavel Machek wrote:
> swapoff / swapon :-). Ale bylo by lepsi udelat utilitku co by natahla
> potrebne bez toho vypnuti swapu.

no tomu jsem se prave ve svem puvodnim dotazu snazil vyhnout. je mi jasne ze
kdyz mam automatickou hibernaci tak kdybych zapomel zkontrolovat stav baterie
tak je sance ze pocitac nabehne a zaroven se zacne hned hibernovat. a pokud se
tak stane pote, co se udela swapoff tak se to neprovede a proste az dojde
baterie tak nazdar.

> Neco pujde natavit v /sys/power (vetsi image size), a tuxonice toho
> umi nahrat jeste vic...

ja bych z pozorovani usoudil ze se natahne pouze to co skutence v dane chvili
bezi, protoze me ve swap zbyde cca 500MB ktere se postupne tahaji zpet do
pameti jak se zacnou prislusne aplikace pouzivat. nic zajimaveho jsem v
/sys/power nenasel.

tuxonice se mi moc pouzivat nechce, jsem liny patchovat jadro. uswsusp funguje
k uplne spokojenosti az na tuhle malickost.

mk